Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Memnuniyet Anketi
ANKET AÇIKLAMALARI

Değerli Paydaşımız,

Aşağıda sunulan anket, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı faaliyet ve hizmetleri hakkındaki görüş ve beklentilerinizi ölçmek amacıyla hazırlanmıştır. Sorulara vereceğiniz cevaplar Kalite Yönetim Sistemi Çalışmaları kapsamında bize ışık tutacak ve çalışmalarımıza yön verecektir. Bu nedenle anketin özenle doldurulması önem arz etmektedir. Emek ve katkılarınız için teşekkür ederiz.

1.
1.* Size uygun seçeneği işaretleyiniz

2.* GİBTU Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Hizmetlerini kullanma sıklığınız nedir?

3.* GİBTU Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile hangi kanallardan iletişime geçiyorsunuz?

2. Memnuniyet Değerlendirme Soruları
4. Soruları boş bırakmayınız.
  Kesinlikle Katılmıyorum Katılmıyorum Kararsızım Katılıyorum Kesinlikle Katılıyorum Fikrim Yok
1.* Bilgi İşlem Daire Başkanlığı genel anlamda teknik konularda soru veya sorunlarıma çözüm sunabilmektedir.
2.* Bilgi İşlem Personelinin genel tutum ve davranışı iyi ve çözüm odaklıdır.
3.* Kullandığım elektronik cihazlar (bilgisayar, dizüstü bilgisayar, tarayıcı, yazıcı, projeksiyon cihazı, ses sistemi) ile ilgili arızalara sağlanan teknik destekten memnunum.
4.* Bilgi İşlem personeli ile iletişim sağlama yolları yeterlidir. (ETYS, Dahili telefon, e-posta, ÜBYS vb.)
5.* Üniversitemiz kablolu internet hizmeti yeterlidir.
6.* Üniversitemiz kablosuz (Wİ-Fİ) internet hizmetinden (Gibtu_Personel, Gibtu_Ogrenci, Gibtu_Misafir vb. ) memnunum.
7.* Akademik çalışmalar, otomasyonlara erişim vb. için üniversitemiz internet hızı yeterlidir.
8.* Personel /Öğrenci kimlik kartları arıza ve işlem hatalarına yönelik verilen cevaplar ve sağlanan destek yeterlidir.
9.* Üniversitemiz, Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (ÜBYS) ‘ne kolay erişim sağlayabiliyorum.
10.* Üniversitemiz bünyesinde geliştirilen yazılımlar (WEB, ETYS, ODDO, PBS, EKO, DAM, MESET vb.) yeterlidir.
11.* Üniversitemiz e-posta hizmetinden memnunum.
12.* E-posta ile ilgili taleplerime verilen cevaplar ve sağlanan destek yeterlidir.
13.* ÜBYS ile ilgili taleplerime verilen yanıtlar ve sağlanan destekten memnunum.
14.* Üniversitemiz kurumsal web sitesi (GİBTU Ana Sayfa, Akademik, İdari Birim vb.) işlevsel ve kullanıcı dostudur.
15.* Dahili telefon ve elektronik mekanizmalı kapı arızaları ile ilgili sağlanan destekten memnunum.
16.* Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’na (ETYS, mail, telefon vb.) ilettiğim istek ve taleplerime verilen teknik destekten memnunum.

3. Görüş ve Öneri
5. Görüş ve önerilerinizi belirtiniz.


Başında * olan sorular zorunludur.